مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-26سياسي

فارس من| تامین اعتبار ساماندهی معتادان تویسرکان تا هفته آینده


فرماندار تویسرکان قول داد تا پایان هفته جاری یا نهایتا هشت روز آینده اعتبار مورد نیاز برای ساماندهی و جمع آوری معتادان را تعیین تکلیف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، سوژه ثبت شده است را از مسوولان امر این شهرستان پیگیر شدیم.

فرماندار شهرستان تویسرکان در این رابطه با گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان اظهار کرد: تعداد معتادان شهرستان تویسرکان نسبت به جمعیت و شهرستان های دیگر کمتر است البته یک نفر معتاد هم برای ما زیاد است.

سید رسول حسینی با بیان اینکه موضوع جولان معتادان در تویسرکان که در خبرگزاری فارس عنوان شده قرین به واقعیت است افزود: معمولا مسوول جمع آوری معتادین متجاهر هر کدام به ترتیب با ظرفیت 300 و 100 نفر وجود دارد.

 فرماندار شهرستان تویسرکان اضافه کرد: با هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان یعنی همان نیروی انتظامی، در یک برش شهرستانی با هماهنگی پلیس مواد مخدر شهرستان تویسرکان معتادان متجاهر را جمع آوری و به این مراکز انتقال می دهند.

 وی با بیان اینکه بر فرض این واقعیت که آمار بالاست جلسه ای با هماهنگی امام جمعه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با حضور معاون فرماندار برگزار شد تاکید کرد: اعتباراتی در قالب این فصل و برنامه برای هیچ دستگاه اجرایی مانند فرمانداری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تامین اعتبار ساماندهی معتادان تویسرکان تا هفته آینده

فارس من| تامین اعتبار ساماندهی معتادان تویسرکان تا هفته آینده